fredag 15 augusti 2008

Jag vill sova!

Klockan är strax efter åtta och jag har varit vaken sen tre. Sen TRE! Och jag gick och la mig vid ett. Två timmar är på tok för lite men ögonen är lika pigga ändå och tankarna spretar åt alla håll och ingenstans. Något tips på vad man kan fördriva tiden med eller trötta ut sig med?

Jag har redan läst meningslösa reportage i mammas veckotidningar, slökollat på OS-sändningarna, hämtat tidningen till päronen, sorterat mina skivor, sprungit 5 km, tagit en dusch, ätit nattmacka, ätit frukost några timmar senare. Ja.. det var nog det.

Låt mig få sova!

"I've been drawing patterns in my mind,
But I can't fall asleep.
I've been counting all the sheep
There is to count."
Overdosing with you, Billie the vision and the dancers

4 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, ska inte skriva sånt där sent på kvällarna. Nu kommer jag ju få prestationsångest när du har så höga förväntningar på mig :(

Tack för fikat, du hade också väldigt snygg outfit. Kanske inte lika snygg som Malins kroppsstrumpa haha :D

Anonym sa...

Såklart att jag kommer till Kalmar i höst! =D Japp nu är det inte alls långt mellan oss, runt 40 mil va? Puss!

Anonym sa...

Isch... slötitta på OS hade jag somnat av i alla fall.. :S hahah Tja... dt bästa knepet för att somna enkelt hade nog varit om du skulle satt dig på någon föreläsning som inte handlar om någonting som du inte alls är intresserad av. Föreläsningar är, som bekant, riktiga sömnpiller ;) hahah Det är gött att vara tillbaka så man kan läsa! :)

Anonym sa...

Grrrr..stulken! Du är bäst, det vet du va?! AH!