måndag 25 augusti 2008

Salt på läpparna

En dag vid havet var precis vad jag behövde. Underbart att få känna solen värma mina bleka ben och känna saltet på läpparna efter ett litet dopp i det blå. Bilen är tvättad och fylld med en massa saker och imorgon styr jag den mot Calmare stadt och det känns mycket bättre än igår!




Ps. Som gammal "jag-är-totalt-insnöad-på-eskiltuna-bandet-kent" kunde jag inte låta bli att le lite när jag kollade bloggen förut och den här synen mötte mig. Ja ni som förstår, ni förstår ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Erica förstår hon :D

Anonym sa...

Malin förstår hon med :)
Har numera mitt älskade plektrum i plånboken, alltid med mig.
Underbara bästkusten, vill också känna saltet, men fortare än vad vi tror så är sommaren här igen! :)

Anonym sa...

Tack ska du ha! Haha sand i sängen! Men nattdopp lät mysigt ändå :)