tisdag 2 september 2008

Turkosa veckor

Ett kraxigt hej.. För buh vad dåligt av mig att få ont i halsen nu när jag i två veckor ska hinna med både början av "den mest stressiga kurs ni har här" och hjälpa de nya nollorna att bli bästisar och bundisar. Jag har en känsla för det där med timing har jag fått erfara. För det lustiga (egentligen inte) är att jag vaknade med exakt samma skav förra året när min egen nollning började.

Men men men, nu ska jag göra allt för att kunna vara med på allt ändå med ett leende!

Vi ses väl här om ett tag..

So long.. turkost!

3 kommentarer:

Anonym sa...

You can do it! Hoppas halsontet försvinner snart! Kisss out

Anonym sa...

Jag vill också också också ha turkossittning!
Lyckans er, ta vara på detta och ta hand om er. Förkåt att jag inte hann svara igår, ringer imorgon! :)

PUSS

Anonym sa...

Hoppas du inte har haft det lika jävligt som mig. Jag kommer alltid att vara tjejen utan röst i vår klass. Det har nästan varit stört omöjligt att höra vad jag säger =) Hoppas att det är bra med dig i övrigt och jag skulle gärna vilja ha en uppdatering, du vet nog vad jag menar =P